logo-new-javabgoo4logo-new-javabgoo4logo-new-javabgoo4logo-new-javabgoo4
  • صفحه اصلی
  • موضوعات
    • اخلاق
    • اعتقادات و کلام
    • تاریخ
    • دفاعی
    • سبک زندگی
    • سیاسی
    • عرفان و تصوف
    • فقه اهل سنت
    • فقه واحکام
    • قرآن و عترت
    • مراجع عظام
    • مشاوره‌
  • درباره
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • ورود
  • دستیار هوش مصنوعی
پژوهشگاه امام صادق (ع)
✕
  • شما اینجا هستید
  • مطالب
  • فقه واحکام فقه و سازمان فقه کاربردی در سازمان
  • خوردن غذا بیش از سهمیه

خوردن غذا بیش از سهمیه

دسته بندی ها
  • فقه کاربردی در سازمان
برچسب ها

س. روزهايي كه شيفت مي‌باشيم غذا را در محل كار ميل مي‌كنيم سهميه هر نفر یک غذا مي‌باشد، ولي با آن سير نمي‌شویم و دو غذا مي‌خوریم حكم آن چيست؟

ج. اگر با اذن مسئول باشد اشکال ندارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

خودرو

خودرو

13 بهمن, 1403

احکام ضمان شماره 17 وسائل نقلیه سازمانی


مطالعه کامل
22 شهریور, 1401

عمل کردن به ضوابط سازمانی طبق فتوای مرجع تقلید


مطالعه کامل
22 شهریور, 1401

دعوت كاركنان و سربازان برای عزاداري در مسجد


مطالعه کامل
22 شهریور, 1401

استفاده شخصی از تجهیزات سازمان با اجازه مسئول


مطالعه کامل
مرکز جوابگو

مرکز جوابگو ، با هدف جوابگویی دینی و تخصصی راه اندازی گردیده است و با بهره گیری از اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه در ده گروه تخصصی پرسش‌های مخاطبان جواب می دهد ..


بیشتر بخوانید
تمام حقوق مربوط به پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه السلام می باشد
    پژوهشگاه امام صادق (ع)