استفاده مجدد از وسیله نجس در دهان بیمار دسته بندی ها فقه و سلامت برچسب ها س. ورود مجدد و مکرر وسيلهاى که در اثر ترشحات آلوده به خون دهان خود بيمار نجس گرديده به داخل دهان او چه حکمى دارد؟ ج. ورود مجدد وسيله نجس به دهان بيمار اشکال ندارد.[1] [1]. پايگاه، استفتائات جديد. اشتراک گذاری مطالب مرتبطخودکشی12 آبان, 1403چرا خودکشی حرام است؟مطالعه کامل25 شهریور, 1401آموزش پزشکیمطالعه کامل25 شهریور, 1401جرا در بهشت زنان باید یک همسر داشته باشند ولی مردان صدها حوری بهش…مطالعه کامل25 شهریور, 1401شستن صورت برای جانبازمطالعه کامل