معالجه بیمار مرگ مغزی دسته بندی ها فقه و سلامت برچسب ها س. آیا اقدام به معالجه بیماران مرگ مغزی از قبیل وصل کردن دستگاه تنفس و غیره واجب است؟ ج. واجب نيست؛ بله اگر قطع دستگاه موجب تسريع در مرگ آنها شود، واجب است.[1] [1]. استفتاي نگارنده از پايگاه، به شماره 122853. اشتراک گذاری مطالب مرتبطخودکشی12 آبان, 1403چرا خودکشی حرام است؟مطالعه کامل25 شهریور, 1401آيا واگذاري دفترچه سازمان به افرادي از فاميل كه واقعاً فقير هستند…مطالعه کامل25 شهریور, 1401رحم اجاره ایمطالعه کامل25 شهریور, 1401گرفتن نایب بهتر است؟مطالعه کامل