logo-new-javabgoo4logo-new-javabgoo4logo-new-javabgoo4logo-new-javabgoo4
  • صفحه اصلی
  • موضوعات
    • اخلاق
    • اعتقادات و کلام
    • تاریخ
    • دفاعی
    • سبک زندگی
    • سیاسی
    • عرفان و تصوف
    • فقه اهل سنت
    • فقه واحکام
    • قرآن و عترت
    • مراجع عظام
    • مشاوره‌
  • درباره
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • ورود
  • دستیار هوش مصنوعی
پژوهشگاه امام صادق (ع)
✕
  • شما اینجا هستید
  • مطالب
  • فقه واحکام فقه و سلامت
  • وجوب دیه در صورت تلف شدن مادر و جنین توسط پزشک

وجوب دیه در صورت تلف شدن مادر و جنین توسط پزشک

دسته بندی ها
  • فقه و سلامت
برچسب ها

س. اگر پزشك و يا ماما در اثر سهل‌انگارى سبب شدند كه زن باردار جان خود را از دست بدهد و جنين او نيز از دست برود چه میزان دیه بر او واجب می­شود؟

ج. اگر پزشک و یا ماما سبب قتل آنها شود بايد ديه كامل مادر و ديه جنين سقط‌شده را به مقدارى كه در شرع معين شده به ورثه آنها بپردازد.[1]

[1]. استفتاي نگارنده از پايگاه، به شماره 121458.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

خودکشی

خودکشی

12 آبان, 1403

چرا خودکشی حرام است؟


مطالعه کامل
25 شهریور, 1401

بستن لوله‏ هاى رحم هنگام عمل سزارين


مطالعه کامل
25 شهریور, 1401

تلقیح در آزمایشگاه


مطالعه کامل
25 شهریور, 1401

راضی کردن نایب برای وضو


مطالعه کامل
مرکز جوابگو

مرکز جوابگو ، با هدف جوابگویی دینی و تخصصی راه اندازی گردیده است و با بهره گیری از اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه در ده گروه تخصصی پرسش‌های مخاطبان جواب می دهد ..


بیشتر بخوانید
تمام حقوق مربوط به پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه السلام می باشد
    پژوهشگاه امام صادق (ع)