استفاده مجدد از وسیله نجس در دهان بیمار دسته بندی ها فقه و سلامت برچسب ها س. ورود مجدد و مکرر وسيلهاى که در اثر ترشحات آلوده به خون دهان خود بيمار نجس گرديده به داخل دهان او چه حکمى دارد؟ ج. ورود مجدد وسيله نجس به دهان بيمار اشکال ندارد.[1] [1]. پايگاه، استفتائات جديد. اشتراک گذاری مطالب مرتبطخودکشی12 آبان, 1403چرا خودکشی حرام است؟مطالعه کامل25 شهریور, 1401صدور گواهی نادرست از سوی پزشکمطالعه کامل25 شهریور, 1401بستن لولهمطالعه کامل25 شهریور, 1401ضرورت گرفتن نایبمطالعه کامل