دریافت حق طبابت قبل از بهبودی بیمار دسته بندی ها فقه و سلامت برچسب ها س. آيا دريافت حق طبابت قبل از بهبودى بيمارى، طبق روش مرسوم صحيح است؟ ج. فى نفسه منعى ندارد.[1] [1].پايگاه، استفتائات جديد. اشتراک گذاری مطالب مرتبطخودکشی12 آبان, 1403چرا خودکشی حرام است؟مطالعه کامل25 شهریور, 1401احکام سقط جنینمطالعه کامل25 شهریور, 1401جلوگیری بدون رضایت شوهرمطالعه کامل25 شهریور, 1401کمک کردن مرد به زائومطالعه کامل